Työyhteisöille

Tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaidot ovat nykypäivän asiantuntijaorganisaatioissa ja asiakaspalvelutyössä avainasemassa. Tarjoan yli kahdenkymmenen vuoden ammattitaidon myötä kehittämiäni työkaluja sekä keinoja työssä jaksamiseen, työhyvinvointiin ja työhyvinvoinnin kehittämiseen.

Tarjoan työhyvinvointiin, vuorovaikutukseen ja kohtaamiseen koulutuksia. Esimerkkinä arvostavan kohtaamisen teema - miten kohtaan vaikeassa elämätilanteessa olevan henkilön arvostavasti muutamassa minuutissa.

Lisäksi järjestän TYKY-päivien työpajoja, aiheena: Miten toivot, että sinua johdetaan? Työpajassa käsiteltäviä teemoja ovat mm. minkälainen olen palautteen vastaanottajana tai palautteen antajana? Pohditaan ja haastetaan yhdessä omia toimintatapoja, näin saaden uusia näkökulmia työnmielekkyyteen.

• Mielen hyvinvointi ja työssä jaksaminen
  • Tiimi- ja vuorovaikutustaitojen kouluttaminen
  • Arvostava kohtaaminen
  • Empatia
© 2022 Työnohjaus & koulutus Tmi Minna Pelkonen - Täst eteenpäin.
Luo kotisivut ilmaiseksi!